Obchodné podmienky FAVI.sk

obchodnej spoločnosti

FAVI a.s.

so sídlom Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1

IČO: 048 57 402

zapísanej v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 28244

pre poskytovanie propagačných služieb prostredníctvom webovej stránky www.favi.sk

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto obchodné podmienky (ďalej len "obchodné podmienky") upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Zb., český občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len "občiansky zákonník") vzájomné práva a povinnosti medzi obchodnou spoločnosťou FAVI a.s., so sídlom Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 048 57 402, zapísanou v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 28244 (ďalej len "prevádzkovateľ") a inými osobami (ďalej len "objednávateľ"), vznikajúce zo zmlúv o poskytovaní služieb ohľadom poskytovania propagačných služieb prevádzkovateľom (ďalej len "zmluva o poskytovaní služieb") uzatváraných prostredníctvom webovej stránky prevádzkovateľa umiestnenej na internetovej adrese www.favi.sk (ďalej len "webová stránka") pri ich podnikateľskej činnosti.

1.2. Na webovej stránke sa používateľom webovej stránky zobrazujú produkty, najmä výrobky ponúkané tretími osobami na predaj, ktoré spĺňajú estetické nároky prevádzkovateľa. Štatistiky súvisiace so zobrazovaním produktov tretích osôb na webovej stránke a ďalšie informácie sú ukladané v rámci informačného systému prevádzkovateľa (ďalej len "informačný systém").

1.3. V súlade s ustanovením § 1752 občianskeho zákonníka zmluvné strany dojednávajú, že prevádzkovateľ môže obchodné podmienky v primeranom rozsahu jednostranne zmeniť. Zmena obchodných podmienok bude objednávateľovi oznámená elektronickou poštou na jeho adresu uvedenú v používateľskom účte (čl. 3) (ďalej len "adresa objednávateľa"), a to vždy najmenej pätnásť (15) dní vopred, ak Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2019/1150 z 20. júna 2019 o podpore spravodlivosti a transparentnosti pre komerčných používateľov online sprostredkovateľských služieb (ďalej len "nariadenie 2019/1150") neumožňuje zmenu obchodných podmienok pred uplynutím takejto lehoty. Zmenu obchodných podmienok môže objednávateľ odmietnuť a zmluvu o poskytovaní služieb v takom prípade písomne vypovedať vo výpovednej lehote, ktorá predstavuje jeden (1) mesiac.

1.4. Vyslovením súhlasu s novou verziou obchodných podmienok objednávateľom strácajú predchádzajúce obchodné podmienky účinnosť a nová verzia obchodných podmienok sa stáva neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb.

2. Uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb

2.1. Pre zaslanie návrhu na uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb vyplní objednávateľ registračný formulár na webovej stránke. Návrh na uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb odošle objednávateľ prevádzkovateľovi po zaškrtnutí rámčeka (tzv. check-box) kliknutím na tlačidlo "Pridať obchod" (ďalej len "žiadosť o registráciu"). Ustanovenie § 1740 ods. 3 občianskeho zákonníka sa nepoužije. Údaje uvedené objednávateľom v žiadosti o registráciu sú na účely obchodných podmienok považované prevádzkovateľom za správne, pričom prevádzkovateľ je vždy oprávnený verifikovať identitu objednávateľa a objednávateľom uvádzané údaje (telefonicky, elektronickou poštou a pod.).

2.2. V nadväznosti na doručenie žiadosti o registráciu prevádzkovateľovi zašle prevádzkovateľ na adresu objednávateľa informácie potrebné na zriadenie používateľského účtu (ďalej len "akceptácia"), a to aj za účelom overenia adresy objednávateľa. Doručením akceptácie objednávateľovi je zmluva o poskytovaní služieb uzavretá.

2.3. Objednávateľ berie na vedomie, že prevádzkovateľ nie je povinný uzatvoriť zmluvu o poskytovaní služieb (odmietnuť registráciu objednávateľa), a to najmä s osobami, ktoré predtým podstatným spôsobom porušili zmluvné vzťahy s prevádzkovateľom.

3. Používateľský účet

3.1. Na základe uzavretia zmluvy o poskytovaní služieb môže objednávateľ pristupovať do svojho používateľského rozhrania webovej stránky a informačného systému. Zo svojho používateľského rozhrania môže objednávateľ najmä vykonávať správu svojich údajov, pristupovať k informáciám z informačného systému a vykonávať zmeny nastavenia služby (ďalej len "používateľský účet").

3.2. Používateľský účet objednávateľa bude zriadený v nadväznosti na uzavretie zmluvy o poskytovaní služieb.

3.3. Údaje uvedené v používateľskom účte je objednávateľ pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené objednávateľom v používateľskom účte sú prevádzkovateľom považované za správne. Každý môže mať iba jeden používateľský účet.

3.4. Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom (tvoreným adresou elektronickej pošty) a heslom. Objednávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií potrebných na prístup do jeho používateľského účtu a berie na vedomie, že prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za porušenie tejto povinnosti zo strany objednávateľa.

3.5. Prevádzkovateľ môže objednávateľovi znemožniť využívať používateľský účet, a to najmä v prípade, že objednávateľ poruší svoje povinnosti zo zmluvy o poskytovaní služieb (vrátane obchodných podmienok).

4. Predmet zmluvy o poskytovaní služieb

4.1. Zmluvou o poskytovaní služieb sa objednávateľ zaväzuje, že:

4.1.1. bude po dobu účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb prevádzkovateľovi poskytovať informácie o svojich produktoch s cieľom ich zobrazovania na webovej stránke, a to vo forme tzv. dátového feedu. Zmluvné strany berú na vedomie, že podoba dátového feedu podľa predchádzajúcej vety sa môže po dobu účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb meniť;

4.1.2. bude platiť prevádzkovateľovi za zobrazovanie vybraných informácií o produktoch objednávateľa na webovej stránke odmenu, a to v súlade s čl. 5 obchodných podmienok.

4.2. Zmluvou o poskytovaní služieb sa prevádzkovateľ zaväzuje,

4.2.1. že budú vybrané informácie o produktoch objednávateľa zobrazované na webovej stránke, a to s uvedením hypertextového odkazu na internetovú stránku objednávateľa, pokiaľ nie je stanovené inak;

4.2.2. že sprístupní objednávateľovi informácie týkajúce sa produktov objednávateľa zobrazovaných na webovej stránke, a to v rozsahu evidovanom v informačnom systéme.

4.3. Bez toho, aby došlo k zániku zmluvy o poskytovaní služieb, môže objednávateľ pozastaviť využívanie služby, a to zaslaním pokynu na pozastavenie služby prevádzkovateľovi elektronickou poštou na adresu spolupraca@favi.sk. K pozastaveniu služby môže dôjsť aj z rozhodnutia prevádzkovateľa, najmä ak vznikne podozrenie, že objednávateľ:

4.3.1. porušuje či poruší zmluvu o poskytovaní služieb; alebo

4.3.2. porušuje či poruší všeobecne záväzné právne predpisy; alebo

4.3.3. porušuje alebo poruší svoje právne povinnosti voči zákazníkom; alebo

4.3.4. nebude schopný či ochotný uhradiť svoje budúce peňažné záväzky voči prevádzkovateľovi.

4.4. Počas pozastavenia využívania služby (čl. 4.3) nebudú vybrané informácie o produktoch objednávateľa zobrazované prevádzkovateľom na webovej stránke.

4.5. Objednávateľ berie na vedomie, že informácie poskytnuté objednávateľom prevádzkovateľovi v rámci dátového feedu sú prevádzkovateľom zverejňované na webovej stránke v tej podobe, v akej mu boli objednávateľom poskytnuté. Objednávateľ sa zaväzuje poskytovať prevádzkovateľovi v rámci dátového feedu presné a pravdivé informácie. V prípade, že sú v rámci dátového feedu poskytnuté prevádzkovateľovi chybné informácie (vrátane chybnej ceny výrobku a pod.), prevádzkovateľ zverejní tieto chybné informácie na webovej stránke. Prevádzkovateľ nie je povinný vykonávať preventívnu ani následnú kontrolu informácií, ktoré mu poskytol objednávateľ v rámci dátového feedu.

4.6. V prípade, že objednávateľ poruší niektorú svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy o poskytovaní služieb (vrátane obchodných podmienok) alebo zo všeobecne záväzných právnych predpisov, môže prevádzkovateľ pri splnení podmienok stanovených v nariadení 2019/1150 obmedziť poskytovanie služieb, a to vrátane prípadov omeškania objednávateľa s hradením odmeny prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ môže pri splnení podmienok stanovených v nariadení 2019/1150 obmedziť poskytovanie služieb aj v prípade:

4.6.1. že objednávateľ nespĺňa technické podmienky pre využívanie služby; alebo

4.6.2. keď objednávateľ poskytuje prevádzkovateľovi v rámci dátového feedu nepresné či nepravdivé informácie (čl. 4.5), vrátane informácií o dobe dodania tovaru; alebo

4.6.3. že vznikne dôvodné podozrenie, že objednávateľ nebude schopný či ochotný uhradiť svoje budúce peňažné záväzky voči prevádzkovateľovi.

4.7. Objednávateľ sa prevádzkovateľovi zaväzuje, že ponúkanie a predaj produktov (tovaru) a poskytovanie služieb prostredníctvom svojich internetových stránok bude zabezpečovať v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi, vrátane súladu s reguláciou v oblasti ochrany spotrebiteľa, a to vrátane riadneho plnenia svojich zákonných a zmluvných povinností voči všetkým zákazníkom objednávateľa.

5. Odmena prevádzkovateľa

5.1. Za zobrazovanie poskytnutých informácií o produktoch na webovej stránke uhradí objednávateľ prevádzkovateľovi odmenu za každé kliknutie používateľa na produkt objednávateľa zobrazovaný na webovej stránke (ďalej len "kliknutie"), a to vo výške stanovenej v čl. 5.2 obchodných podmienok.

5.2. V cenníku prevádzkovateľa uverejnenom na internetovej adrese https://favi.sk/partner-dashboard/category-list je vždy stanovená a zobrazovaná v čase kliknutia aktuálna minimálna výška odmeny prevádzkovateľa za každé kliknutie (ďalej len "minimálna cena"). Minimálna cena je vždy zobrazovaná aj v rámci informačného systému. Minimálna cena sa môže po dobu trvania zmluvy o poskytovaní služieb priebežne a automaticky meniť, a to najmä s cieľom prispôsobiť sa aktuálnym podmienkam trhu a s cieľom zabezpečovania optimálnej návštevnosti pre internetové stránky objednávateľa. Objednávateľ môže v používateľskom účte nastaviť vyššiu odmenu prevádzkovateľa za každé kliknutie (vyššiu odmenu, ako je minimálna cena), a to nastavením násobku minimálnej ceny, čo môže viesť k vyššej návštevnosti internetovej stránky objednávateľa (čl. 9.3). V takom prípade prislúcha prevádzkovateľovi za každé kliknutie takto zvýšená odmena.

5.3. Skutočnosti rozhodné pre vznik práva prevádzkovateľa na odmenu sú evidované v informačnom systéme prevádzkovateľa, kde ich môže objednávateľ priebežne kontrolovať. Prevádzkovateľ v rámci informačného systému zobrazuje objednávateľovi priemernú cenu za jedno kliknutie v období zvolenom objednávateľom. Po skončení každého kalendárneho mesiaca pošle prevádzkovateľ objednávateľovi vyúčtovanie jeho odmeny za predchádzajúci kalendárny mesiac tak, ako bude táto odmena evidovaná v informačnom systéme. Týmto nie je dotknuté ustanovenie čl. 5.4 a čl. 5.5 obchodných podmienok. Zmluvné strany sa dohodli, že objednávateľ môže namietať proti vyúčtovaniu odmeny prevádzkovateľa najneskôr do tridsiatich (30) dní od doručenia vyúčtovania.

5.4. Prevádzkovateľ môže kedykoľvek požadovať uhradenie zálohy na jeho odmenu podľa zmluvy o poskytovaní služieb.

5.5. Súhrnná odmena prevádzkovateľa je splatná najčastejšie mesačne, a to bezhotovostne na účet prevádzkovateľa do desiatich (10) dní od vystavenia faktúry za predchádzajúce obdobie. Avšak prevádzkovateľ môže požadovať od objednávateľa uhradenie odmeny, na ktorú prevádzkovateľovi už vzniklo právo podľa zmluvy o poskytovaní služieb, kedykoľvek (teda bez lehoty splatnosti alebo bez ohľadu na prípadnú splatnosť vystavenej faktúry, pokiaľ bola prevádzkovateľom vystavená). Týmto nie je dotknuté ustanovenie čl. 5.4 obchodných podmienok.

5.6. Informácie k platbe vrátane čísla účtu prevádzkovateľa a variabilného symbolu platby dostane objednávateľ v pokynoch k platbe, ktoré sa zobrazujú v rámci používateľského účtu či ich prevádzkovateľ zašle elektronickou poštou na adresu objednávateľa. Objednávateľ je povinný uhrádzať platby v súlade s týmito pokynmi a spoločne s variabilným symbolom platby.

5.7. Prevádzkovateľ je platcom dane z pridanej hodnoty (ďalej len "DPH") a ku každej sume bude pripočítaná DPH v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.

5.8. V prípade bezhotovostnej platby odmeny prevádzkovateľa je záväzok objednávateľa hradiť odmenu prevádzkovateľa splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na účet prevádzkovateľa.

5.9. V prípade omeškania objednávateľa s platením odmeny prevádzkovateľa vzniká prevádzkovateľovi nárok na úrok z omeškania vo výške 0,03 % z dlžnej sumy za každý deň omeškania.

5.10. V prípade omeškania objednávateľa s platením odmeny prevádzkovateľa je prevádzkovateľ oprávnený prerušiť plnenie akýchkoľvek svojich záväzkov voči objednávateľovi, a to až do okamihu uhradenia všetkých záväzkov objednávateľom.

5.11. V prípade omeškania objednávateľa s platením odmeny prevádzkovateľa môžu byť informácie o objednávateľovi odovzdané tretej osobe na účely správy či vymáhania dlhu.

6. Informácie zo systému Google Analytics

6.1. Objednávateľ môže prostredníctvom svojho používateľského účtu v informačnom systéme zapnúť funkciu "automatické radenie produktov podľa konverzií", čím dôjde k sprístupneniu informácií o návštevnosti internetových stránok objednávateľa zo systému Google Analytics prevádzkovateľovi (ďalej len "informácie o návštevnosti"). Takto vykonané nastavenie môže objednávateľ kedykoľvek zmeniť a ukončiť tak sprístupňovanie informácií o návštevnosti prevádzkovateľovi.

6.2. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že:

6.2.1. informácie o návštevnosti nebudú zo strany prevádzkovateľa poskytované tretím osobám;

6.2.2. informácie o návštevnosti budú zo strany prevádzkovateľa využívané výhradne s cieľom zefektívnenia radenia produktov objednávateľa na webových stránkach, a to len v rozsahu potrebnom pre naplnenie tohto účelu;

6.2.3. informácie o návštevnosti budú prevádzkovateľom spracúvané iba automaticky (strojovo), pričom prevádzkovateľ ich nebude manuálne spracúvať;

6.2.4. informácie o návštevnosti budú prevádzkovateľovi sprístupňované maximálne po dobu trvania zmluvy o poskytovaní služieb.

7. Licenčné dojednania

7.1. Objednávateľ vyhlasuje, že je oprávnený poskytnúť prevádzkovateľovi licenciu ku všetkým informáciám poskytnutým o produktoch a ich jednotlivým prvkom, teda vrátane všetkých fotografií produktov a ďalších podkladov súvisiacich s produktmi, ktoré podliehajú ochrane autorským právom či iným právom duševného vlastníctva (ďalej spoločne len ako "sprístupnené diela"či "sprístupnené dielo").

7.2. Objednávateľ týmto udeľuje prevádzkovateľovi oprávnenie na výkon práva sprístupnené diela použiť (licencia), a to za podmienok uvedených nižšie.

7.3. Licencia ku sprístupneným dielam je poskytovaná na použitie sprístupneného diela formou oznamovania verejnosti (najmä prostredníctvom internetu) bezodplatne, a to v neobmedzenom územnom rozsahu. Sprístupnené dielo môže byť prevádzkovateľom využité v reklame či v rámci inej propagácie, pričom na tento účel môže prevádzkovateľ poskytovať tretím osobám podlicencie ku sprístupnenému dielu. Licencia k sprístupnenému dielu je poskytnutá bez časového obmedzenia (teda aj na obdobie po skončení trvania zmluvy o poskytovaní služieb).

7.4. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že neposkytne prístup k dátovému feedu objednávateľa tretej osobe.

8. Využívanie služby

8.1. Objednávateľ berie na vedomie, že prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za nastavenia vykonané objednávateľom v používateľskom účte.

8.2. Objednávateľ nesmie v rámci služby používať mechanizmy, nástroje, programové vybavenie alebo postupy, ktoré majú alebo by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku zariadení prevádzkovateľa, bezpečnosť internetu či ďalších používateľov internetu.

8.3. Objednávateľ nesmie vyvíjať činnosť smerujúcu k tomu, aby bola znemožnená alebo obmedzená prevádzka servera prevádzkovateľa, na ktorom je služba prevádzkovaná, alebo vykonávať iné útoky na tento server, ani nesmie byť pri takejto činnosti nápomocný tretej osobe. Objednávateľ nesmie používateľský účet a službu využívať spôsobom, ktorý by neprimerane obmedzoval v používaní služby ďalších zákazníkov prevádzkovateľa či inak neprimerane obmedzoval prevádzkovateľa. Objednávateľ najmä nesmie server prevádzkovateľa, na ktorom je služba prevádzkovaná, zaťažovať automatizovanými požiadavkami.

9. Informácie podľa nariadenia 2019/1150

9.1. Prevádzkovateľ využíva najmä nasledujúce dodatočné distribučné kanály a potenciálne pridružené programy, prostredníctvom ktorých prevádzkovateľ uvádza na trh produkty (tovar) ponúkané objednávateľom: systémy PPC reklamy prevádzkované tretími osobami, online display reklamu, sociálne siete prevádzkované tretími osobami a emailing (priamy marketing prostredníctvom elektronickej pošty).

9.2. Vplyvy obchodných podmienok na práva duševného vlastníctva objednávateľa a ich kontrolu nad týmito právami upravuje čl. 7 obchodných podmienok. Právo výkonu majetkových autorských práv k sprístupneným dielam nie je zmluvou o poskytovaní služieb dotknuté.

9.3. Pre určenie poradia ponúk v rámci katalógu produktov na webovej stránke je rozhodujúca kombinácia dvoch (2) základných faktorov, a to kvalitatívny pohľad používateľov na konkrétny produkt (tovar) ponúkaný objednávateľom v rámci služby a výška odmeny prevádzkovateľa za kliknutie nastavená objednávateľom v rámci používateľského účtu (čl. 5.2). Kvalitatívny pohľad používateľov na konkrétny produkt ponúkaný objednávateľom v rámci služby je vyjadrený záujmom používateľov o taký produkt, ktorý vychádza z miery prekliknutí na taký produkt, obľúbenosti produktu medzi používateľmi, ceny výrobku, skladovej dostupnosti produktu, rýchlosti dodania produktu objednávateľom a ďalších parametrov. Vyššia kvalitatívna stránka produktu ponúkaného objednávateľom znamená lepšie poradie v katalógu produktov na webovej stránke. Vyššia odmena prevádzkovateľa za kliknutie nastavená objednávateľom v rámci používateľského účtu (čl. 5.2) znamená lepšie poradie v katalógu produktov na webovej stránke. Prevádzkovateľ tak ponúka možnosť ovplyvnenia poradia ponúk produktov za priamu úplatu v rámci služby.

9.4. Prevádzkovateľ neponúka spotrebiteľom žiadny doplnkový tovar alebo služby v zmysle čl. 6 nariadenia 2019/1150.

9.5. Prevádzkovateľ sám alebo akýkoľvek z podnikateľských používateľov ovládaných prevádzkovateľom neponúka prostredníctvom webovej stránky také služby, aké ponúka objednávateľ, a nedochádza tak k žiadnemu rozdielu v zaobchádzaní v zmysle čl. 7 nariadenia 2019/1150.

9.6. Aj s ohľadom na charakter služby nebude mať objednávateľ prístup k informáciám poskytnutým alebo vygenerovaným objednávateľom, ktoré prevádzkovateľ uchováva po ukončení zmluvy o poskytovaní služieb, a to s výnimkou vyúčtovania. Aj s ohľadom na charakter služby nemá objednávateľ prístup k žiadnym osobným či iným údajom, ktoré používatelia poskytujú na účely používania služby alebo ktoré sú generované pri poskytovaní týchto služieb.

9.7. Prevádzkovateľ má prístup k osobným či iným údajom, ktoré používatelia poskytujú na účely používania služby alebo ktoré sú generované pri poskytovaní služby. Konkrétne má prevádzkovateľ prístup k adresám elektronickej pošty a menám používateľov, ktorí sa prihlásili k odberu noviniek na webových stránkach, a prístup k informáciám o využití týchto adries na marketingové účely. Tieto údaje prevádzkovateľ získava nezávisle od jeho vzťahu k objednávateľovi (ich zberom na webovej stránke). Údaje podľa predchádzajúcej vety sú zdieľané tretím osobám, pretože je to nevyhnutné pre to, aby mohli tieto osoby zaisťovať prevádzkovateľovi marketingové služby. Objednávateľ má prístup ku svojim identifikačným údajom, ktoré uložil do informačného systému, a ďalej má objednávateľ v rámci informačného systému prístup k štatistikám pre vyúčtovanie služby.

9.8. Prevádzkovateľ neobmedzuje možnosť objednávateľa ponúkať rovnaké produkty (tovar) alebo služby spotrebiteľom (používateľom) za rôznych podmienok inými prostriedkami než prostredníctvom služby.

9.9. Bezplatný a ľahko dostupný interný systém prevádzkovateľa pre vybavovanie sťažností objednávateľa v zmysle čl. 11 nariadenia 2019/1150 je možné nájsť na internetovej adrese https://help.favionline.com. Na tejto internetovej adrese je možné nájsť aj informácie o prístupe k internému systému prevádzkovateľa na vybavovanie sťažností a o jeho fungovaní, pričom tieto informácie tvoria neoddeliteľnú súčasť týchto podmienok. Prostredníctvom interného systému prevádzkovateľa na vybavovanie sťažností môže objednávateľ podávať prevádzkovateľovi sťažnosti týkajúce sa nasledujúcich otázok:

9.9.1. domnelého neplnenia záväzkov stanovených v nariadení 2019/1150 prevádzkovateľom, ktoré sa dotýka objednávateľa;

9.9.2. technických problémov, ktoré priamo súvisia s poskytovaním služby a ktoré sa dotýkajú objednávateľa;

9.9.3. opatrení alebo správania prevádzkovateľa, ktoré súvisia priamo s poskytovaním služby a ktoré sa dotýkajú objednávateľa.

10. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

10.1. Práva a povinnosti zmluvných strán ohľadom zodpovednosti prevádzkovateľa za vady služieb sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, a to konkrétne ustanoveniami § 1914 a nasl. občianskeho zákonníka. Prevádzkovateľ zodpovedá objednávateľovi iba za zavinené porušenie právnych povinností. Objednávateľ môže uplatniť svoje práva vyplývajúce zo zodpovednosti prevádzkovateľa za vady služieb u prevádzkovateľa najmä na adrese jeho sídla.

10.2. Objednávateľ ďalej berie na vedomie, že prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za funkčnosť dátovej siete objednávateľa, funkčnosť verejnej dátovej siete, funkčnosť hardvérového vybavenia objednávateľa, za stav programového vybavenia objednávateľa, za zálohovanie dát objednávateľom a za prípadné zásahy tretích osôb do programového vybavenia objednávateľa.

10.3. V prípade vzniku ujmy na strane objednávateľa v súvislosti so zodpovednosťou prevádzkovateľa za vady služby, ak sa nejedná o ujmu spôsobenú prevádzkovateľom úmyselne alebo z hrubej nedbanlivosti, si zmluvné strany dohodli s ohľadom na podmienky poskytovania služby obmedzenie náhrady tejto prípadnej ujmy vzniknutej objednávateľovi tak, že celková náhrada ujmy, vrátane ušlého zisku, je obmedzená výškou jednej polovice odmeny skutočne uhradenej objednávateľom za využívanie služby v poslednom mesiaci pred vznikom skutočnosti, ktorá viedla k vzniku ujmy na strane objednávateľa. Zmluvné strany konštatujú vzhľadom na všetky okolnosti súvisiace s uzatvorením zmluvy o poskytovaní služieb, že súhrnná predvídateľná ujma, vrátane ušlého zisku, ktorá by mohla objednávateľovi v dôsledku vád služby vzniknúť, môže predstavovať maximálne sumu jednej polovice odmeny skutočne uhradenej objednávateľom za využívanie služby v poslednom mesiaci pred vznikom skutočnosti, ktorá viedla k vzniku ujmy na strane objednávateľa.

10.4. Objednávateľ súhlasí s využívaním jeho anonymizovaných dát uložených v rámci služby pre analytické účely, a to aj po zániku zmluvy o poskytovaní služieb.

10.5. Svoju informačnú povinnosť voči objednávateľovi, ktorý je fyzickou osobou, v zmysle čl. 13 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len "nariadenie GDPR") súvisiacu so spracúvaním osobných údajov objednávateľa na účely plnenia zmluvy o poskytovaní služieb, na účely rokovania o tejto zmluve a na účely plnenia verejnoprávnych povinností prevádzkovateľa plní prevádzkovateľ prostredníctvom osobitného dokumentu.

10.6. V prípade, že zmluvné strany spolupracujú pri zisťovaní zákazníckej spokojnosti, upravuje práva a povinnosti strán pri spracúvaní osobných údajov zákazníkov zmluva o spracúvaní osobných údajov podľa ustanovení čl. 28 ods. 3 a ods. 4 nariadenia GDPR, ktoré tvoria prílohu č. 1 a neoddeliteľnú súčasť týchto podmienok.

11. Zasielanie obchodných oznámení a ukladanie cookies

11.1. Objednávateľ súhlasí v zmysle ustanovenia § 7 ods. 2 českého zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti), v znení neskorších predpisov, so zasielaním informácií a obchodných oznámení zo strany prevádzkovateľa súvisiacich so službami alebo podnikom prevádzkovateľa na adresu objednávateľa a so zasielaním obchodných oznámení tretích osôb na adresu objednávateľa.

11.2. Svoje zákonné povinnosti súvisiace s prípadným ukladaním cookies na zariadení objednávateľa plní prevádzkovateľ prostredníctvom osobitného dokumentu.

12. Trvanie zmluvy o poskytovaní služieb

12.1. Zmluva o poskytovaní služieb nadobúda účinnosť uzavretím.

12.2. Zmluva o poskytovaní služieb je uzatvorená na dobu neurčitú a môže byť vypovedaná z akéhokoľvek dôvodu alebo bez uvedenia dôvodu ktoroukoľvek zo zmluvných strán. Výpovedná lehota je tridsať (30) dní a začína plynúť doručením výpovede druhej zmluvnej strane.

12.3. V prípade, že objednávateľ poruší niektorú svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy o poskytovaní služieb (vrátane obchodných podmienok) alebo zo všeobecne záväzných právnych predpisov, môže prevádzkovateľ pri dodržaní podmienok stanovených v nariadení 2019/1150 zmluvu o poskytovaní služieb z týchto dôvodov vypovedať. Výpovedná lehota je tridsať (30) dní a začína plynúť doručením výpovede objednávateľovi. Ak nie je dohodnuté inak, zaniká zmluva o poskytovaní služieb okamihom uplynutia výpovednej lehoty.

12.4. Objednávateľ berie na vedomie, že v prípade ukončenia zmluvy o poskytovaní služieb môže dôjsť k odstráneniu všetkých informácií vložených objednávateľom alebo prevádzkovateľom pre objednávateľa v rámci služby.

13. Doručovanie

13.1. Ak nebude dohodnuté inak, všetka korešpondencia týkajúca sa právnych konaní súvisiacich so zmluvou o poskytovaní služieb musí byť druhej zmluvnej strane doručená písomne či elektronickou poštou. Objednávateľovi sa doručuje na adresu objednávateľa, teda na adresu elektronickej pošty uvedenú v jeho používateľskom účte.

13.2. Správa je doručená v prípade doručovania elektronickou poštou okamihom jej prijatia na server prichádzajúcej pošty.

14. Záverečné ustanovenia

14.1. Ak vzťah súvisiaci s použitím webovej stránky alebo právny vzťah založený zmluvou o poskytovaní služieb obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi českým právom, najmä občianskym zákonníkom. Na účely vzťahov medzi prevádzkovateľom a objednávateľom sa:

14.1.1. vylučuje použitie zachovávaných obchodných zvyklostí v zmysle ustanovenia § 558 ods. 2 občianskeho zákonníka;

14.1.2. vylučuje použitie ustanovení § 557, § 1748, § 1799 a § 1800 občianskeho zákonníka.

14.2. Zmluvné strany si dohodli právomoc a pôsobnosť súdov Českej republiky. Pre rozhodovanie sporov o právach a povinnostiach vyplývajúcich zo zmluvy o poskytovaní služieb alebo v súvislosti s ňou je v prípade vecnej príslušnosti okresného súdu v prvom stupni príslušný Okresný súd Praha-východ a v prípade vecnej príslušnosti krajského súdu v prvom stupni je príslušný Krajský súd v Prahe.

14.3. Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou jedného ustanovenia nie je dotknutá platnosť ostatných ustanovení.

14.4. Prevádzkovateľ je oprávnený postúpiť práva a povinnosti zo zmluvy o poskytovaní služieb na tretiu osobu, s čím objednávateľ súhlasí.

Príloha č. 1 Obchodných podmienok – Zisťovanie zákazníckej spokojnosti – zmluva o spracúvaní osobných údajov

1. Strany sú v zmluvnom vzťahu ohľadom zisťovania zákazníckej spokojnosti prevádzkovateľom pre objednávateľa (ďalej len ako "predmetné zmluvné vzťahy"). Vzhľadom na to, že na základe predmetných zmluvných vzťahov bude dochádzať k spracúvaniu osobných údajov prevádzkovateľom na základe pokynov objednávateľa, poveruje týmto objednávateľ prevádzkovateľa v súlade s nariadením k spracúvaniu osobných údajov, a to za podmienok uvedených nižšie.

2. Objednávateľ nemenoval zodpovednú osobu.

3. Osobné údaje budú prevádzkovateľom spracúvané počas doby trvania tejto zmluvy. Osobné údaje budú spracúvané pomocou automatizovaných či manuálnych postupov spočívajúcich v zaznamenaní, uložení, vyhľadaní alebo vymazaní osobných údajov.

4. Účelom spracúvania osobných údajov je zasielanie obchodných oznámení s cieľom zisťovania zákazníckej spokojnosti. Typy osobných údajov spracúvaných prevádzkovateľom sú: elektronická adresa a informácie súvisiace so zaslanými správami. Do kategórie dotknutých osôb patria: zákazníci objednávateľa.

5. Prevádzkovateľ bude spracúvať osobné údaje len na základe doložených pokynov objednávateľa, vrátane pokynov v otázkach prenosu osobných údajov do tretej krajiny alebo medzinárodnej organizácii, ak prevádzkovateľovi toto spracúvanie už neukladá právo Únie alebo členského štátu, ktoré sa na prevádzkovateľa vzťahuje; v takomto prípade prevádzkovateľ objednávateľa informuje o tejto právnej požiadavke pred spracúvaním, s výnimkou prípadov, keď by tieto právne predpisy toto informovanie zakazovali z dôležitých dôvodov verejného záujmu. Pokyny objednávateľa môžu byť obsiahnuté aj v tejto zmluve či v rámci predmetných zmluvných vzťahov.

6. Ak nie je s prevádzkovateľom dohodnuté výslovne inak, nebude mať prevádzkovateľ prístup k informáciám, ktoré tvoria osobitnú kategóriu osobných údajov v zmysle čl. 9 nariadenia, teda k osobným údajom, ktoré odhaľujú rasový alebo etnický pôvod, politické názory, náboženské alebo filozofické presvedčenie alebo členstvo v odborových organizáciách, sú genetickými či biometrickými údajmi či sú údajmi o zdravotnom stave či o sexuálnom živote alebo sexuálnej orientácii fyzickej osoby.

7. K spracúvaniu osobných údajov bude dochádzať automatizovane či manuálne, a to počas doby účinnosti predmetných zmluvných vzťahov. Po ukončení účinnosti tejto zmluvy je prevádzkovateľ povinný všetky osobné údaje, ktoré má vo svojom držaní na základe tejto zmluvy, vymazať (čo je pokynom objednávateľa), ak všeobecne záväzné právne predpisy nevyžadujú ďalšie uloženie daných osobných údajov.

8. Prevádzkovateľ sa zaväzuje prijať v rozsahu ustanovenom všeobecne záväznými právnymi predpismi opatrenia, aby nemohlo dôjsť k neoprávnenému alebo náhodnému prístupu k osobným údajom, k ich zmene, zničeniu či strate, neoprávneným prenosom, k ich inému neoprávnenému spracúvaniu, ako aj k inému zneužitiu osobných údajov. So zreteľom na stav techniky, náklady na vykonanie, povahu, rozsah, kontext a účely spracúvania osobných údajov, ako aj na riziká s rôznou pravdepodobnosťou a závažnosťou, ktoré spracúvanie predstavuje pre práva a slobody fyzických osôb, prijme prevádzkovateľ primerané technické a organizačné opatrenia, aby zabezpečil úroveň zabezpečenia osobných údajov zodpovedajúcu danému riziku.

9. Objednávateľ berie na vedomie a súhlasí s tým, že nesie plnú zodpovednosť za bezpečnostné riziká spojené s nevykonaním technických opatrení, ktoré mu odporúčal prevádzkovateľ počas doby účinnosti tejto zmluvy s cieľom zabezpečenia osobných údajov.

10. Prevádzkovateľ nezapojí do spracúvania osobných údajov žiadneho ďalšieho sprostredkovateľa bez predchádzajúceho konkrétneho alebo všeobecného písomného povolenia objednávateľa. Objednávateľ týmto súhlasí so zapojením ďalších sprostredkovateľov do spracúvania osobných údajov prevádzkovateľom, a to konkrétne osôb zaisťujúcich plnenie povinností prevádzkovateľa z predmetných zmluvných vzťahov, najmä pri zasielaní obchodných oznámení či pri ukladaní dát. Prevádzkovateľ informuje objednávateľa o všetkých zamýšľaných zmenách týkajúcich sa prijatia ďalších sprostredkovateľov alebo ich nahradenia, a poskytne tak objednávateľovi príležitosť vysloviť voči týmto zmenám námietky. Ak prevádzkovateľ zapojí ďalšieho sprostredkovateľa, aby v mene objednávateľa vykonal určité činnosti spracúvania osobných údajov, musia byť tomuto ďalšiemu sprostredkovateľovi uložené na základe zmluvy rovnaké povinnosti na ochranu údajov, aké sú uvedené v tejto zmluve, najmä poskytnutie dostatočných záruk, pokiaľ ide o zavedenie vhodných technických a organizačných opatrení tak, aby spracúvanie osobných údajov spĺňalo požiadavky nariadenia.

11. Prevádzkovateľ je povinný zohľadňovať povahu spracúvania osobných údajov. Prevádzkovateľ bude objednávateľovi nápomocný prostredníctvom vhodných technických a organizačných opatrení, pokiaľ je to možné, pre splnenie povinností objednávateľa reagovať na žiadosti o výkon práv dotknutej osoby ustanovených v kapitole III. nariadenia, a to na náklady objednávateľa. Žiadosti o výkon práv dotknutej osoby vznesené prípadne voči prevádzkovateľovi prevádzkovateľ bez zbytočného odkladu postúpi na objednávateľa.

12. Prevádzkovateľ sa zaväzuje k mlčanlivosti ohľadom spracúvania osobných údajov. Prevádzkovateľ sa zaväzuje zabezpečiť záväzok mlčanlivosti ohľadom spracúvania osobných údajov na strane svojich zamestnancov a iných osôb pracujúcich s osobnými údajmi.

13. Prevádzkovateľ bude objednávateľovi pomáhať pri zabezpečovaní súladu s povinnosťami stanovenými v čl. 32 až čl. 36 nariadenia, a to pri zohľadnení povahy spracúvania osobných údajov a informácií, ktoré má prevádzkovateľ k dispozícii, a na náklady objednávateľa.

14. Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že poskytne objednávateľovi na náklady objednávateľa všetky informácie potrebné na preukázanie toho, že boli splnené povinnosti stanovené v tejto zmluve, a umožní na náklady objednávateľa audity osobných údajov, vrátane inšpekcií, vykonávané objednávateľom alebo iným audítorom, ktorého objednávateľ poveril, a k týmto auditom prispeje, a vrátane upozorňovania objednávateľa, že jeho pokyn podľa názoru prevádzkovateľa porušuje všeobecne záväzné predpisy v oblasti ochrany osobných údajov.

15. Objednávateľ je povinný spracúvať osobné údaje v súlade s reguláciou v oblasti ochrany osobných údajov, vrátane zabezpečenia náležitého právneho základu spracúvania osobných údajov. V prípade, že prevádzkovateľovi vznikne v súvislosti s protiprávnym konaním objednávateľa v oblasti ochrany osobných údajov ujma (vrátane verejnoprávnych sankcií či výdavkov a nákladov prevádzkovateľa súvisiacich s týmto protiprávnym konaním), je objednávateľ povinný túto ujmu najneskôr do tridsiatich (30) dní od jej vzniku prevádzkovateľovi nahradiť.

16. V prípade vzniku ujmy na strane objednávateľa v súvislosti so zodpovednosťou prevádzkovateľa z tejto zmluvy, ak sa nejedná o ujmu spôsobenú prevádzkovateľom úmyselne alebo z hrubej nedbanlivosti, si zmluvné strany dohodli s ohľadom na podmienky tejto zmluvy obmedzenia náhrady tejto prípadnej ujmy vzniknutej objednávateľovi (vrátane ujmy vzniknutej v dôsledku správnych sankcií) tak, že celková náhrada ujmy je obmedzená sumou skutočne uhradenou objednávateľom prevádzkovateľovi za posledné dva mesiace pred vznikom takejto ujmy. Zmluvné strany konštatujú vzhľadom na všetky okolnosti súvisiace s uzatvorením tejto zmluvy, že súhrnná predvídateľná ujma (vrátane ujmy vzniknutej v dôsledku správnych sankcií), ktorá by mohla objednávateľovi v dôsledku porušenia tejto zmluvy prevádzkovateľom vzniknúť, môže predstavovať maximálne sumu skutočne zaplatenú objednávateľom prevádzkovateľovi za posledné dva mesiace pred vznikom takejto ujmy.

17. Táto zmluva nadobúda platnosť a účinnosť dňom jej uzavretia. Táto zmluva je uzatvorená na dobu trvania predmetných zmluvných vzťahov. V prípade zániku všetkých predmetných zmluvných vzťahov (z akéhokoľvek dôvodu) tým zaniká aj táto zmluva.

18. Táto zmluva, ako aj práva a povinnosti vzniknuté na základe tejto zmluvy alebo v súvislosti s ňou, sa riadi českým právom. Túto zmluvu je možné meniť len písomnou dohodou zmluvných strán s tým, že zmena tejto zmluvy menej prísnou formou sa vylučuje.

V Prahe dňa 14.2.2023

FAVI a.s.

Podmienky používania FAVI.sk

1. Úvodné ustanovenia

1.1. Tieto podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) upravujú v súlade s ustanovením § 1751 ods. 1 zákona č. 89/2012 Z. z., občiansky zákonník, v znení neskorších predpisov (ďalej len „občiansky zákonník“) vzájomné práva a povinnosti medzi obchodnou spoločnosťou FAVI a.s., so sídlom Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 048 57 402 , zapísanou v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 28244 (ďalej len „poskytovateľ“) a tretími osobami (ďalej len „používateľ“) vznikajúce zo zmlúv o poskytovaní služieb (ďalej len „zmluva o poskytovaní služieb“) uzatváraných prostredníctvom webovej stránky poskytovateľa umiestnenej na internetovej adrese / (ďalej len „webová stránka“).

1.2. Práva a povinnosti medzi poskytovateľom a používateľom ďalej upravujú pravidlá diskusií, ktoré tvoria prílohu č. 1 obchodných podmienok. Obchodné podmienky a pravidlá diskusií tak tvoria neoddeliteľnú súčasť zmluvy o poskytovaní služieb.

1.3. Zmluva o poskytovaní služieb a obchodné podmienky sú vyhotovené v slovenskom jazyku.

1.4. V súlade s ustanovením § 1752 občianskeho zákonníka sa zmluvné strany dohodli, že poskytovateľ môže obchodné podmienky v primeranom rozsahu jednostranne zmeniť. Zmena obchodných podmienok sa používateľovi oznámi. Zmenu obchodných podmienok môže používateľ odmietnuť a zmluvu o poskytovaní služieb v takom prípade písomne vypovedať vo výpovednej dobe v trvaní jeden (1) mesiac.

1.5. Vyslovením súhlasu používateľa s novou verziou obchodných podmienok strácajú predchádzajúce obchodné podmienky účinnosť a nová verzia obchodných podmienok sa stáva neoddeliteľnou súčasťou zmluvy o poskytovaní služieb.

2. Uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služieb

2.1. Návrh na uzatvorenie zmluvy o poskytovaní služieb vykoná používateľ vyplnením údajov v registračnom formulári na webovej stránke a odoslaním týchto údajov poskytovateľovi kliknutím na tlačidlo „Registrovať“ (ďalej len „objednávka“). Údaje, ktoré uviedol používateľ v objednávke, sa na účely obchodných podmienok považujú za správne.

2.2. V nadväznosti na doručenie objednávky poskytovateľovi zobrazí poskytovateľ používateľovi možnosť prihlásiť sa na používateľský účet používateľa (ďalej len „akceptácia“). Ustanovenie § 1740 ods. 3 občianskeho zákonníka sa nepoužije. Zmluva o poskytovaní služieb je uzatvorená doručením akceptácie používateľovi.

2.3. Používateľ súhlasí s tým, že poskytovateľ môže začať s poskytovaním služieb podľa zmluvy o poskytovaní služieb bezodkladne po jej uzatvorení, aj pred uplynutím zákonnej lehoty na odstúpenie od zmluvy o poskytovaní služieb.

2.4. Používateľ berie na vedomie, že poskytovateľ nie je pri dodržaní zásady rovnakého zaobchádzania povinný uzatvoriť zmluvu o poskytovaní služieb (môže odmietnuť registráciu používateľa), najmä s osobami, ktoré predtým podstatným spôsobom porušili zmluvu o poskytovaní služieb (vrátane obchodných podmienok).

2.5. Používateľ súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní zmluvy o poskytovaní služieb. Náklady vzniknuté používateľovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením zmluvy o poskytovaní služieb (napr. náklady na pripojenie na internet) si hradí používateľ sám, pričom sa nelíšia od základnej sadzby.

3. Používateľský účet

3.1. Na základe registrácie používateľa vykonanej na webovej stránke môže používateľ pristupovať do svojho používateľského rozhrania webovej stránky. Zo svojho používateľského rozhrania môže používateľ najmä vykonávať správu svojich údajov, vkladať a odstraňovať informácie o svojej osobe, vykonávať ich správu, vkladať a odstraňovať príspevky alebo iné informácie a vykonávať ich správu a ďalej vkladať fotografie a audiovizuálne záznamy a vykonávať ich správu (ďalej len „používateľský účet“).

3.2. Používateľský účet používateľa sa sprevádzkuje v nadväznosti na registráciu používateľa na webovej stránke (vyplnenie požadovaných údajov používateľom).

3.3. Pri registrácii na webovej stránke je používateľ povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Osobné údaje uvedené v používateľskom účte je používateľ pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje, ktoré uvedie používateľ v používateľskom účte, považuje poskytovateľ za správne. Každý používateľ môže mať len jeden používateľský účet.

3.4. Prístup k používateľskému účtu je zabezpečený používateľským menom a heslom. Používateľ súhlasí s tým, že prihlasovacie údaje možno použiť aj na prihlásenie na iné internetové stránky, ktoré prevádzkuje poskytovateľ. Používateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o informáciách nevyhnutných na prístup k jeho používateľskému účtu a berie na vedomie, že poskytovateľ nenesie zodpovednosť za porušenie tejto povinnosti zo strany používateľa.

3.5. Poskytovateľ môže používateľovi znemožniť používať používateľský účet, najmä v prípade, ak používateľ poruší svoje povinnosti zo zmluvy o poskytovaní služieb.

4. Podmienky služby

4.1. Na základe zmluvy o poskytovaní služieb je používateľ oprávnený pristupovať k svojmu používateľskému účtu. Zo svojho používateľského rozhrania môže používateľ najmä vykonávať správu svojich údajov, vkladať a odstraňovať informácie o svojej osobe, vykonávať ich správu, vkladať a odstraňovať príspevky alebo iné informácie a vykonávať ich správu, vkladať fotografie a audiovizuálne záznamy a vykonávať ich správu, a okrem toho môže používateľ prostredníctvom svojho používateľského rozhrania komunikovať určeným spôsobom s ďalšími osobami (ďalej len „služba“).

4.2. Službu nemusí poskytovateľ poskytovať v prípade, že jej poskytovaniu bránia prekážky na strane používateľa alebo na strane iných osôb. Poskytovateľ tak nemusí službu poskytovať najmä v prípade, keď dôjde k výpadkom v dodávke elektrickej energie, výpadkom dátovej siete, iným poruchám spôsobeným tretími osobami alebo zásahom vyššej moci.

4.3. Pri poskytovaní služby môže dochádzať k výpadkom, dočasnému obmedzeniu, prerušeniu alebo zníženiu kvality služby.

4.4. Všetky odporúčania a informácie zobrazované v rámci služby a na webovej stránke majú nezáväzný charakter, čo berie používateľ na vedomie. V súvislosti s využitím týchto odporúčaní a informácií je používateľ povinný vždy kontaktovať odborného poradcu.

5. Využívanie služby

5.1. Používateľ nesmie v rámci služby ukladať ani šíriť informácie, ktorých obsah je v rozpore so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Českej republike alebo iných krajinách, kde je služba dostupná, najmä obsah, ktorého sprístupnenie verejnosti:

5.1.1. zasahuje do autorských práv alebo práv súvisiacich s autorským právom tretích osôb,

5.1.2. zasahuje do práv na ochranu osobnosti tretích osôb,

5.1.3. porušuje právne normy smerujúce k ochrane proti nenávisti k niektorému národu, etnickej skupine, rase, náboženstvu, triede alebo inej skupine osôb alebo k obmedzovaniu práv a slobôd jej príslušníkov.

5.2. Používateľ berie na vedomie, že poskytovateľ nenesie zodpovednosť za nastavenia vykonané používateľom na používateľskom účte.

5.3. Používateľ nesmie v rámci služby rozosielať nevyžiadané obchodné oznamy. Používateľ nesmie v rámci služby rozosielať informácie, ktoré nápadne pripomínajú služby alebo aplikácie tretích osôb na zmätenie používateľa internetu alebo jeho uvedenie do omylu (phishing). Používateľ nesmie v rámci služby šíriť počítačové vírusy.

5.4. Používateľ nesmie v rámci služby používať mechanizmy, nástroje, programové vybavenie ani postupy, ktoré majú alebo by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku zariadenia poskytovateľa, bezpečnosť internetu alebo ďalších používateľov internetu.

5.5. Používateľ nesmie vyvíjať činnosť smerujúcu k tomu, aby sa znemožnila alebo obmedzila prevádzka serveru poskytovateľa, na ktorom sa služba prevádzkuje, ani vykonávať iné útoky na tento server, ani nesmie byť pri takej činnosti nápomocný tretej osobe. Používateľ nesmie používateľský účet a službu využívať spôsobom, ktorý by neprimerane obmedzoval ďalších zákazníkov poskytovateľa v používaní služby alebo inak neprimerane obmedzoval poskytovateľa. Používateľ najmä nesmie server poskytovateľa, na ktorom sa služba prevádzkuje, zaťažovať automatizovanými požiadavkami.

5.6. Používateľ berie na vedomie, že poskytovateľ nenesie v súlade s ustanovením § 5 zákona č. 480/2004 Z. z., o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti), v znení neskorších predpisov, zodpovednosť za obsah informácií ukladaných používateľom. Používateľ berie ďalej na vedomie, že poskytovateľ nezodpovedá za protiprávne úkony používateľa.

5.7. Poskytovateľ je oprávnený (nie však povinný) vykonávať preventívnu kontrolu informácií, ktoré si ukladá alebo šíri používateľ v rámci služby. V prípade, že by obsah týchto informácií mohol porušovať obchodné podmienky, všeobecne záväzné právne predpisy alebo dobré mravy, poskytovateľ je oprávnený zmazať tieto informácie alebo zabrániť ich šíreniu, ako aj odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služieb. V prípade, že v súvislosti s uložením alebo šírením informácií uložených alebo šírených používateľom v rámci služby bude voči poskytovateľovi uplatňovať práva ktorákoľvek tretia osoba, je poskytovateľ oprávnený bezodkladne odstrániť obsah informácií uložených alebo šírených používateľom v rámci služby.

5.8. V prípade, že v súvislosti s plnením zmluvy o poskytovaní služieb bude voči poskytovateľovi uplatňovať práva ktorákoľvek tretia osoba, používateľ sa zaväzuje bezodkladne odovzdať poskytovateľovi všetky dokumenty a podklady nevyhnutné na úspešné vedenie sporu s touto treťou osobou. V prípade, že by táto tretia osoba tvrdila, že uložením alebo šírením informácií uložených alebo šírených používateľom v rámci služby boli porušené jej práva, najmä práva k predmetom autorskoprávnej ochrany alebo tým, že došlo k nekalosúťažnému konaniu, používateľ sa zaväzuje uhradiť poskytovateľovi všetky účelne vynaložené náklady, ktoré mu v súvislosti so sporom s touto treťou osobou vzniknú.

5.9. Používateľ berie na vedomie, že texty, fotografie, grafické diela a ďalšie prvky obsiahnuté na webovej stránke alebo dostupné v rámci služby, môžu byť jednotlivo a/alebo ako celok (ďalej spoločne len „autorské diela“) chránené autorským právom. Databázy nachádzajúce sa na webovej stránke alebo dostupné v rámci služby sú chránené osobitným právom obstarávateľa databázy. Pokiaľ sa s poskytovateľom nedohodlo inak písomne, môže k oprávnenému používaniu autorských diel dôjsť výlučne v rozsahu a spôsobmi stanovenými rozhodným právnym poriadkom. Používateľovi sa najmä nepovoľuje používať autorské diela vo forme ich rozmnožovania (kopírovania) na dosiahnutie priameho alebo nepriameho hospodárskeho alebo obchodného prospechu, ani používať ich vo forme rozširovania, požičiavania, vystavovania alebo oznamovania diela verejnosti (vrátane oznamovania verejnosti prostredníctvom internetu).

6. Licenčné dojednania

6.1. V prípade, že používateľ v rámci služby uloží alebo bude šíriť informácie (nehmotné statky), ktoré podliehajú ochrane niektorým z práv duševného vlastníctva (ďalej len „dielo“), používateľ uložením alebo šírením diela v rámci služby udeľuje poskytovateľovi bezodplatné oprávnenie vykonávať právo na používanie diela (licenciu) za nasledujúcich podmienok. Tým nie je dotknuté ustanovenie čl. 5.1 obchodných podmienok.

6.2. Licencia na dielo sa poskytuje na všetky spôsoby použitia (vrátanie oznámenia diela verejnosti prostredníctvom internetu), v neobmedzenom množstevnom a územnom rozsahu. Poskytovateľ môže oprávnenie tvoriace súčasť licencie ako celok alebo jeho časť poskytnúť tretej osobe (sublicencia). Poskytovateľ je oprávnený postúpiť licenciu na dielo tretej osobe. Poskytovateľ nadobúda licenciu na dielo okamihom jeho uloženia alebo šírenia v rámci služby. Licencia sa poskytuje na dobu sedemdesiat (70) rokov od momentu uloženia alebo šírenia diela v rámci služby. Poskytovateľ nie je povinný licenciu využiť.

6.3. Poskytovateľ má právo na úpravy, zmeny alebo spracovanie diela, jeho zaradenie do súboru a jeho spojenie s iným autorským dielom (alebo počítačovým programom), pričom k úpravám, zmenám alebo spracovaniu diela môže dochádzať aj prostredníctvom tretích osôb. V prípade zmien diela vykonaných poskytovateľom (tretími osobami poverenými poskytovateľom) sa poskytovateľovi poskytuje licencia aj k takto zmenenému dielu. Poskytovateľ je oprávnený uvádzať dielo na verejnosť pod svojím obchodným menom, pričom bude primerane zachované právo autora diela byť označený ako autor diela. V prípade, že ide o nezverejnené dielo, poskytovateľ je oprávnený zverejniť ho. Pri diele poskytovateľ vždy uvedie prezývku (nick) používateľa, ktorý dielo v rámci služby vložil.

6.4. Ustanovenia čl. 6.1 až čl. 6.3 obchodných podmienok sa v súvislosti s oprávneniami poskytovateľa použijú primerane aj na prípady, keď príspevok používateľa nepodlieha ochrane autorským právom.

7. Ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

7.1. Poskytovateľ nevyžaduje uhradenie zálohy ani inej podobnej platby.

7.2. Používateľ berie na vedomie, že počítačové programy tvoriace webovou stránku sú chránené autorským právom. Používateľ sa zaväzuje, že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať do počítačových programov alebo používať počítačové programy, ktorých vykonávateľom majetkových práv alebo používateľom je poskytovateľ.

7.3. Poskytovateľa vo vzťahu k používateľovi neviažu žiadne kódexy správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1 písm. e) občianskeho zákonníka.

7.4. Mimosúdne vybavovanie sťažností spotrebiteľov zabezpečuje poskytovateľ prostredníctvom elektronickej adresy na kontaktnej adrese (čl. 11.5). Informáciu o vybavení sťažnosti používateľa pošle poskytovateľ na elektronickú adresu používateľa.

7.5. Na mimosúdne riešenie spotrebiteľských sporov zo zmluvy o poskytovaní služieb je príslušná Česká obchodná inšpekcia, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČO: 000 20 869, internetová adresa: https://adr.coi.cz/cs. Pri riešení sporov medzi poskytovateľom a používateľom zo zmluvy o poskytovaní služieb možno využiť online platformu na riešenie sporov, ktorá sa nachádza na internetovej adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr.

7.6. Európske spotrebiteľské centrum Česká republika, so sídlom Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktným miestom podľa Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 zo dňa 21. mája 2013 o riešení spotrebiteľských sporov online a o zmene nariadenia (ES) č. 2006/2004 a smernice 2009/22/ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov online). Kontaktným miestom v prípade používateľov – spotrebiteľov zo Slovenskej republiky je: Európske spotrebiteľské centrum v SR, so sídlom Mlynské nivy 44/A 827 15 Bratislava 212 Slovenská republika Tel.:+421/2/4854 2016 Fax: +42124854 1627 e-mail: info@esc-sr.sk.

7.7. Poskytovateľ je oprávnený podnikať na základe živnostenského oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný živnostenský úrad. Dozor nad oblasťou ochrany osobných údajov vykonáva Úrad na ochranu osobných údajov. Česká obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom rozsahu okrem iného dozor nad dodržiavaním zákona č. 634/1992 Z. z.., o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

7.8. Práva a povinnosti zmluvných strán v súvislosti so zodpovednosťou poskytovateľa za chyby služieb sa riadia príslušnými všeobecne záväznými právnymi predpismi, najmä ustanoveniami § 1914 a nasl. občianskeho zákonníka a ustanoveniami zákona č. 634/1992 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov. Používateľ si môže uplatniť svoje práva vyplývajúce zo zodpovednosti poskytovateľa za chyby služieb poskytovateľa najmä na adrese jeho sídla alebo elektronickou poštou na kontaktnej adrese (čl. 11.5).

8. Ochrana osobných údajov a ukladanie cookies

8.1. Informačné povinnosti poskytovateľa súvisiace so spracovaním osobných údajov používateľa upravuje osobitný dokument.

8.2. Používateľ súhlasí s ukladaním tzv. cookies na jeho počítač. Cookies sú malé súbory, ktoré slúžia poskytovateľovi a zadávateľom inzercie na webovej stránke na rozoznanie webového prehliadača používateľa pri jeho komunikácii so službou a následnom využití niektorých funkcií služby. V prípade, že si vie poskytovateľ plniť svoje záväzky zo zmluvy o poskytovaní služieb bez toho, aby dochádzalo k ukladaniu tzv. cookies na počítač používateľa, používateľ môže súhlas podľa prvej vety tohto odseku kedykoľvek odvolať.

9. Trvanie zmluvy o poskytovaní služieb

9.1. Pokiaľ nejde o prípad, keď od zmluvy nemožno odstúpiť, používateľ, ktorý je spotrebiteľom v súlade s ustanovením § 1829 ods. 1 občianskeho zákonníka, je oprávnený odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služieb bez udania dôvodu v lehote štrnásť (14) dní od jej uzatvorenia. Na toto odstúpenie od zmluvy môže používateľ využiť vzorový formulár poskytovaný poskytovateľom, ktorý tvorí prílohu č. 2 obchodných podmienok. Odstúpenie od zmluvy sa musí poskytovateľovi odoslať najneskôr v posledný deň lehoty uvedenej v predchádzajúcej vete. Odstúpenie od zmluvy môže používateľ posielať okrem iného na adresu poskytovateľa alebo na adresu elektronickej pošty poskytovateľa uvedenú v čl. 11.5. Po prijatí odstúpenia od zmluvy pošle poskytovateľ používateľovi potvrdzujúcu správu formou elektronickej pošty na adresu elektronickej pošty používateľa.

9.2. Zmluva o poskytovaní služieb nadobúda účinnosť uzatvorením. Zmluva o poskytovaní služieb sa uzatvára na neurčitú dobu.

9.3. Používateľ môže účinnosť zmluvy o poskytovaní služieb ukončiť kedykoľvek faktickým úkonom spočívajúcim v odstránení svojho používateľského účtu.

9.4. V prípade, že používateľ poruší niektorú svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy o poskytovaní služieb (vrátane obchodných podmienok alebo pravidiel diskusií) alebo zo všeobecne záväzných právnych predpisov alebo aj v iných prípadoch, poskytovateľ môže zmluvu o poskytovaní služieb vypovedať. Výpoveď zmluvy o poskytovaní služieb podľa tohto článku je účinná okamihom jej doručenia používateľovi. Pokiaľ sa zmluvné strany nedohodli inak, alebo všeobecne záväzné právne predpisy neurčujú inak, zmluva o poskytovaní služieb zaniká okamihom účinnosti tejto výpovede.

9.5. Ukončením účinnosti zmluvy o poskytovaní služieb nie je dotknutá licencia poskytnutá poskytovateľovi podľa čl. 6 obchodných podmienok.

10. Doručovanie – právne úkony

10.1. Ak sa nedohodlo inak, všetka korešpondencia týkajúca sa právnych úkonov súvisiacich so zmluvou o poskytovaní služieb sa musí doručiť druhej zmluvnej strane písomne elektronickou poštou. Používateľovi sa doručuje na adresu používateľa – adresu elektronickej pošty uvedenú v jeho používateľskom účte.

10.2. Správa je doručená v prípade doručovania elektronickou poštou okamihom jej prijatia na server prichádzajúcej pošty.

11. Záverečné ustanovenia

11.1. Ak vzťah súvisiaci s používaním webovej stránky alebo právny vzťah založený zmluvou o poskytovaní služieb obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom sa strany dohodli, že ich vzťah sa riadi českým právom, najmä občianskym zákonníkom. Voľba práva podľa predošlej vety nezbavuje používateľa, ktorý je spotrebiteľom, ochrany, ktorú mu poskytujú ustanovenia právneho poriadku, od ktorých sa nemožno zmluvne odchýliť, a ktoré by sa v prípade neexistencie voľby práva inak použili podľa ustanovení čl. 6 ods. 1 Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 zo dňa 17. júna 2008 o rozhodnom práve pre zmluvné záväzky (Rím I).

11.2. Ak je niektoré ustanovenie obchodných podmienok neplatné alebo neúčinné, alebo sa takým stane, namiesto neplatných ustanovení sa použijú ustanovenia, ktorých zmysel sa čo najviac približuje neplatným ustanoveniam. Neplatnosť alebo neúčinnosť jedného ustanovenia nemá vplyv na platnosť ostatných ustanovení.

11.3. Poskytovateľ je oprávnený postúpiť práva a povinnosti zo zmluvy o poskytovaní služieb na tretiu osobu, s čím používateľ súhlasí.

11.4. Poskytovateľ si archivuje zmluvu o poskytovaní služieb vrátane obchodných podmienok v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.

11.5. Kontaktné údaje poskytovateľa: adresa elektronickej pošty krasnebyvanie@favi.sk.

V Prahe dňa 11.5.2018

FAVI a.s.

Informácie o spracovaní osobných údajov pre účely plnenie zmluvy

1. Totožnosť a kontaktné údaje prevádzkovateľa

1.1. Prevádzkovateľom vašich osobných údajov je obchodná spoločnosť FAVI a.s., sídlom Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 048 57 402, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 28244 (ďalej len „prevádzkovateľ“).

1.2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú nasledujúce: adresa na doručovanie Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika. Adresa elektronickej pošty krasnebyvanie@favi.sk. Telefón +420 222 362 041.

1.3. Prevádzkovateľ nevymenoval osobu zodpovednú za ochranu osobných údajov.

2. Zákonný dôvod spracovania osobných údajov

2.1. Zákonným dôvodom spracovania vašich osobných údajov je skutočnosť, že toto spracovanie je nevyhnutné na splnenie zmluvy medzi vami a prevádzkovateľom alebo na vykonanie opatrení prevádzkovateľom pred uzatvorením takej zmluvy v zmysle čl. 6 ods. 1 písm. b) Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) (ďalej len „nariadenie“).

3. Účel spracovania osobných údajov

3.1. Účelom spracovania vašich osobných údajov je plnenie zmluvy medzi vami a prevádzkovateľom alebo vykonanie opatrení zo strany prevádzkovateľa pred uzatvorením takej zmluvy.

3.2. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 nariadenia.

4. Doba uchovávania osobných údajov

4.1. Prevádzkovateľ bude spracúvať vaše osobné údaje po dobu trvania účinkov práv a povinností z príslušnej zmluvy a po dobu nevyhnutnú na účely archivovania podľa príslušných všeobecne záväzných právnych predpisov, najviac však po dobu stanovenú všeobecne záväznými právnymi predpismi.

5. Ďalší príjemcovia osobných údajov

5.1. Ďalšími príjemcami vašich osobných údajov budú osoby tvoriace koncern, osoby zaisťujúce marketingové služby pre prevádzkovateľa, osoby zabezpečujúce prevádzku marketingových platforiem s prevádzkovateľom a osoby zabezpečujúce technické alebo organizačné činnosti pre prevádzkovateľa v súlade s pokynmi prevádzkovateľa (sprostredkovatelia osobných údajov).

5.2. Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať vaše osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii, a to okrem odovzdanie Vašich osobných údajov do Spojených štátov amerických spoločnosti SendGrid, Inc., so sídlom 1801 California Street, Suite 500 Denver, Colorado 80202 a spoločnosti The Rocket Science Group LLC d / b / a MailChimp. Spoločnosti sú certifikovanou osobou v rámci štítu EÚ-USA na ochranu súkromia podľa vykonávacieho rozhodnutia Komisie (EÚ) 2016/1250 z 12. júla 2016 vydaného podľa smernice Európskeho parlamentu a Rady 95/46 / ES o primeranosti poskytovanej štítom EÚ- USA na ochranu súkromia.

6. Práva dotknutých osôb

6.1. Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k vašim osobným údajom, právo na opravu alebo výmaz vašich osobných údajov, prípadne obmedzenie ich spracovania, právo namietať voči spracovaniu vašich osobných údajov, a ďalej právo na prenosnosť vašich osobných údajov. Takúto žiadosť môžete poslať na e-mail krasnebyvanie@favi.sk.

6.2. V prípade presvedčenia, že spracovaním vašich osobných údajov bolo porušené alebo je porušované nariadenie, máte okrem iného právo podať sťažnosť na orgáne dohľadu.

6.3. Nemáte povinnosť osobné údaje poskytnúť. Poskytnutie vašich osobných údajov je nevyhnutnou požiadavkou na uzatvorenie a plnenie zmluvy a bez poskytnutia vašich osobných údajov nemožno zmluvu uzatvoriť ani zo strany prevádzkovateľa plniť.

Informácie o spracovaní osobných údajov pre účely posielania obchodných oznámení

Spoločnosť FAVI a.s. spracováva Vaše osobné údaje pre účely zasielania obchodných oznámení (marketingových ponúk) na základe tzv. oprávneného záujmu. Proti tomuto spracovaniu Vašich osobných údajov môžete kedykoľvek vniesť námietku a obchodné oznámenia Vám potom nebudú ďalej zasielaná. Podrobnejšie informácie o spracovaní Vašich osobných údajov, vrátane podrobnejších informácií ohľadom oprávneného záujmu, nájdete nižšie.

1. Totožnosť a kontaktné údaje prevádzkovateľa

1.1. Prevádzkovateľom vašich osobných údajov je obchodná spoločnosť FAVI a.s., sídlom Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, IČO: 048 57 402, zapísaná v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel B, vložka 28244 (ďalej len „prevádzkovateľ“).

1.2. Kontaktné údaje prevádzkovateľa sú nasledujúce: adresa na doručovanie Vodičkova 710/31, Nové Město, 110 00 Praha 1, Česká republika. Adresa elektronickej pošty krasnebyvanie@favi.sk. Telefón +420 222 362 041.

1.3. Prevádzkovateľ nevymenoval osobu zodpovednú za ochranu osobných údajov.

1.4. Táto informačná povinnosť je plnená vo vzťahu k osobným údajom spracovávaných prevádzkovateľom výlučne za účelom zasielania obchodných oznámení. Nevzťahuje sa k osobným údajom spracovávaným za iný účel a na inom právnom základe, pre tieto prípady bude informačná povinnosť prevádzkovateľa plnená samostatne.

2. Právny základ spracovania osobných údajov

2.1. Právnym základom spracovania Vašich osobných údajov je skutočnosť, že toto spracovanie je nevyhnutné na účely oprávnených záujmov prevádzkovateľa či tretej osoby v zmysle článku. 6 ods. 1 písm. f) Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracovaní osobných údajov a voľnom pohybe týchto údajov ao zrušení smernice 95/46 / ES (všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) (ďalej len „nariadenie“).

3. Účel spracovania osobných údajov

3.1. Účelom spracovania Vašich osobných údajov je zasielanie obchodných oznámení prevádzkovateľom voči Vašej osobe v zmysle zákona č. 480/2004 Zb., o niektorých službách informačnej spoločnosti a o zmene niektorých zákonov (zákon o niektorých službách informačnej spoločnosti) v znení neskorších predpisov ( ďalej len „zákono niektorých službách informačnej spoločnosti“).

3.2. Zo strany prevádzkovateľa nedochádza k automatickému individuálnemu rozhodovaniu v zmysle čl. 22 nariadenia.

4. Oprávnené záujmy prevádzkovateľa

4.1. Službu prevádzkovateľa využívate z dôvodu, aby ste dostávali ponuky výrobkov či služieb tretích osôb zasielané prevádzkovateľom elektronickou poštou - obchodné oznámenia. V súvislosti s využívaním služieb ste prevádzkovateľovi poskytol(a) svoje osobné údaje a udelil(a) súhlas so zasielaním obchodných oznámení Vašej osobe (v rámci obchodných podmienok služby).

4.2. Pri zasielaní obchodných oznámení dodržiava prevádzkovateľ všeobecne záväzné právne predpisy, najmä ustanovenia § 7 zákona o niektorých službách informačnej spoločnosti.

4.3. Bod 47 recitálu nariadenie okrem iného uvádza, že „spracovanie osobných údajov na účely priameho marketingu možno považovať za spracovanie vykonané z dôvodu oprávneného záujmu“.

4.4. Prevádzkovateľ vykonal posúdenie, či je možné spracovávať Vaše osobné údaje za účelom zasielania obchodných oznámení, a tiež vykonal nevyhnutný proporčný test, kedy porovnával záujmy na Vašej ochrane so záujmami prevádzkovateľa. Prevádzkovateľ dospel k záveru, že vzhľadom na Váš predchádzajúci súhlas so zasielaním obchodných oznámení a vzhľadom na to, že zmyslom využívania služieb z Vašej strany je prijímanie obchodných oznámení a ďalej s ohľadom na skutočnosť, že z Vašej strany mohlo a môže kedykoľvek dôjsť k odmietnutiu ďalšieho zasielania obchodných oznámení Vašej osobe, sa nezdá, že Vaše záujmy alebo základné práva a slobody vyžadujúce ochranu Vami dobrovoľne poskytnutých osobných údajov majú prednosť pred oprávnenými záujmami prevádzkovateľa na zasielanie obchodných oznámení.

4.5. Vzhľadom na uvedené, a aj vzhľadom na skutočnosť, že z Vašej strany bolo možné odôvodnene očakávať spracovanie Vašich osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení, má správca za to, že právnym základom spracovania Vašich osobných údajov pre účely zasielania obchodných oznámení Vašej osobe je oprávnený záujem prevádzkovateľa (čl. 2.1).

5. Doba uchovávania osobných údajov

5.1. Vaše osobné údaje budú prevádzkovateľom spracovávané po dobu trvania oprávneného záujmu prevádzkovateľa, najdlhšie však do vznesenia námietky či Vašej podobnej požiadavke proti spracovaniu osobných údajov za účelom zasielania obchodných oznámení z Vašej strany.

6. Ďalší príjemcovia osobných údajov

6.1. Ďalšími príjemcami vašich osobných údajov budú osoby tvoriace koncern, osoby zaisťujúce marketingové služby pre prevádzkovateľa, osoby zabezpečujúce prevádzku marketingových platforiem s prevádzkovateľom a osoby zabezpečujúce technické alebo organizačné činnosti pre prevádzkovateľa v súlade s pokynmi prevádzkovateľa (sprostredkovatelia osobných údajov).

6.2. Prevádzkovateľ nemá v úmysle odovzdať vaše osobné údaje do tretej krajiny (do krajiny mimo EÚ) alebo medzinárodnej organizácii, a to okrem odovzdanie Vašich osobných údajov do Spojených štátov amerických spoločnosti SendGrid, Inc., so sídlom 1801 California Street, Suite 500 Denver, Colorado 80202 a spoločnosti The Rocket Science Group LLC d / b / a MailChimp. Spoločnosti sú certifikovanou osobou v rámci štítu EÚ-USA na ochranu súkromia podľa vykonávacieho rozhodnutia Komisie (EÚ) 2016/1250 z 12. júla 2016 vydaného podľa smernice Európskeho parlamentu a Rady 95/46 / ES o primeranosti poskytovanej štítom EÚ- USA na ochranu súkromia.

7. Práva dotknutých osôb

7.1. Za podmienok stanovených v nariadení máte právo požadovať od prevádzkovateľa prístup k vašim osobným údajom, právo na opravu alebo výmaz vašich osobných údajov, prípadne obmedzenie ich spracovania.

7.2. Ak by ste sa domnieval(a), že spracovaním Vašich osobných údajov bolo porušené alebo je porušované nariadenie, máte okrem iného právo podať sťažnosť u dozorného úradu.

7.3. Máte kedykoľvek právo namietať proti spracovaniu Vašich osobných údajov na účely priameho marketingu, vrátane profilovania, ak sa profilovanie týka tohto priameho marketingu. Ak vznesiete námietku proti spracovaniu Vašich osobných údajov na účely priameho marketingu, nebudú už Vaše osobné údaje pre tieto účely ďalej spracované. Tým nie je dotknuté spracovávanie Vašich osobných údajov založené na inom právnom základe alebo na iný účel.